Rabu, 20 April 2011

DUNIA TERAPI DIRIKU

Alhamdulilah, akhirnya hari ini buat pertama kalinya sy menulis blog peribadi sy sendiri. Ini adalah hadiah buat keluarga, sahabat, pendengar ceramah motivasi sy, patient, client dan semua org yg sy sayangi dan menyayangi sy. Setiap hari mereka suka mendengar pengalaman sy yg sering merawat patient ddan client di Pusat Rawatan Terapi Diri(PRTD), setiap hari PRTD penuh kisah suka duka, setiap patient dan client yg dtg penuh cerita dan airmata. PRTD menyaksikan semua luahan, keluhan, kesakitan yg tdk mampu diluahkan dgr kata-kata, tak terungkap hanya dengan mata yg melihat, tak ternilai dengan bahu yg terbeban. Adakalanya kami sendiri menangis melebihi mereka, tapi ternyata Allah Maha berkuasa dan keajaiban sering berlaku tanpa kita duga. Subhanallah, nikmat selepas terapi diri, diagnosis dan mandi ais adalah sesuatu yang sukar untuk digambarkan. Hanya mereka yang pernah merasainya sahaja mampu mengulasnya dengan lebih indah dan bersyukur padaNya. Kita hanya mampu berusaha dan Dia yg memberi segala-galanya...

nantikan kisah PARI-PARI KECIL (nukilan buat semua org yg menyerikan hidup sy ketika ini)

8 ulasan:

  1. teruskan berkarya & berkongsi pengalaman utk kebaikan semua org kak..tahniah..i will alwaz behind u :)

    BalasPadam
  2. saya dengan bangganya menjadi pertama 'mengkomen'..... cayookkk kak zie ....

    tulis lagi ok..... tak sabar nak baca next post ! :)

    BalasPadam
  3. yeayyyyyy...keep writing sista..

    BalasPadam
  4. Good luck zie n trus2 lah menulis d blog ini utk d jadikan rujukan dan panduan bg mereka2 yg amat memerlukan terapi diri..
    N I'll always support u..

    BalasPadam
  5. finally..akak merealisasikan impian saya ingin nampak akak dalam dunia penulisan blog dan dialam maya..teruskan menulis karya hebat dan motivasi.

    motivasi adalah makanan jiwa..terapi diri :)

    love,
    Sarahata

    BalasPadam
  6. teruskan menulis awk..
    sy akan terus berada d belakang awk
    sbg sahabat yg terus menyokong
    sbg sahabat yg selamanya menyayangi...

    BalasPadam
  7. terima kasih kawan2 yg saya kasihi

    BalasPadam